Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Publiczna w Ostrowie Wielkopolskim
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(19)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
(13)
Filia nr 2 Wypożyczalnia
(2)
Filia nr 3 Wypożyczalnia
(1)
Filia nr 6 Wypożyczalnia
(3)
Filia nr 7 Wypożyczalnia
(5)
Autor
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(3)
Milewski Stanisław
(2)
Niesłuchowski Wiesław
(2)
Orlikowska Aleksandra
(2)
Szabuniewicz Stanisław
(2)
Arnwine Bonnie
(1)
Baker Jed
(1)
Balzer-Martin Lynn
(1)
Banaszczyk Izabela
(1)
Bereda-Rosołek Katarzyna
(1)
Bochenek Emilia
(1)
Błeszyński Jacek J
(1)
Błeszyński Jacek Jarosław
(1)
Chromik-Kovačs Joanna
(1)
Delaney Tara
(1)
Grzywna-Tunk Grażyna
(1)
Haber Elizabeth
(1)
Jaroszewski Karol
(1)
Jaśkowiak Mateusz
(1)
Kaufmann Liane
(1)
Koomar Jane
(1)
Kranowitz Carol Stock
(1)
Kuczowski Jerzy
(1)
Landerl Karin
(1)
Muzyka-Furtak Ewa
(1)
Okrasińska Agnieszka
(1)
Sava Deanna Iris
(1)
Sher Barbara
(1)
Skowrońska Emilia
(1)
Speck Otto (1926- )
(1)
Szklut Stacey
(1)
Szurowska Beata
(1)
Tarkowski Zbigniew
(1)
Tarkowski Zbigniew (1953- )
(1)
Truszkowska-Wojtkowiak Maria
(1)
Wasilewska Anna
(1)
Zajączkowski Ryszard
(1)
Zdrojewska Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
2001
(1)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Odbiorca
Rodzice
(4)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Studenci
(1)
Surdologopedzi
(1)
Terapeuci
(1)
Wychowawcy
(1)
Temat
Logopedia
(5)
Dziecko
(4)
Mowa
(4)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(3)
Dzieci
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Gimnastyka lecznicza
(2)
Kręgosłup
(2)
Terapia zabawą
(2)
Terapia zajęciowa
(2)
Anoreksja
(1)
Archetyp (psychol.)
(1)
Bulimia
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dyskalkulia
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Gniew
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Głusi
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Jąkanie
(1)
Matematyka
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Narracja
(1)
Neurologopedia
(1)
Niepełnosprawni intelektualnie
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Polski język migowy
(1)
Psychoedukacja
(1)
Samokontrola
(1)
Surdologopedia
(1)
Słuch
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Uczniowie
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Zespół ADHD
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Medycyna i zdrowie
(4)
Językoznawstwo
(1)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka zawiera opisy technik wypracowanych w ciągu wielu lat badań nad motywacją i zachowaniem dzieci. Jej autor, dr Jed Baker, wyposaża rodziców i opiekunów w narzędzia, dzięki którym: zaakceptują i docenią swoje dzieci, aby stworzyć z nimi dobrą relację; dowiedzą się, jak uspokajać podopiecznych i nie załamywać rąk, gdy ich zachowanie wymyka się spod kontroli; nauczą się tworzyć plany zapobiegawcze dla powtarzających się problemów, aby można było nie dopuścić do kolejnych wybuchów złości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium aktualnej wiedzy o tym, czym jest zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD) oraz jak radzić sobie na co dzień z tym zaburzeniem. Dowiesz się z niej, czego potrzebują dziecko i nastolatek, co stanowi dla nich największe trudności oraz co sprzyja ich rozwojowi. Ten praktyczny poradnik znanych ekspertek Joanny Chromik-Kovačs, Izabeli Banaszczyk i Justyny Zdrojewskiej, napisany na podstawie wieloletniego doświadczenia w pracy z osobami z ADHD, w przystępny sposób odpowiada na pytania: jak rozpoznać typowe objawy ADHD, jak pracować z osobą z ADHD w domu i szkole, jak wspierać dziecko i nastolatka w ich dorastaniu oraz życiu społecznym. To proste i bardzo konkretne porady dotyczące kwestii najważniejszych dla rodziców i nauczycieli – zrozumienia osoby z ADHD, zapewnienia jej optymalnego rozwoju, pielęgnowania jej mocnych stron oraz pokazywania, jak może harmonijnie i twórczo funkcjonować w świecie. dr Agnieszka Tomasik, dyrektorka ZSO nr 8 w Gdańsku, koordynatorka projektu Kreatywna pedagogika
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 37 (1 egz.)
Filia nr 6 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Niniejsza książka jest przeznaczona dla terapeutów, nauczycieli przedszkoli i rodzin dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej (SPD). Autorka kładzie nacisk również na integrację społeczną i uwzględnia specjalne potrzeby dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Gry i zabawy podzielono na rozwijające dużą i małą motorykę. Pewne novum stanowi rozdział poświęcony aktywnościom ruchowym w wodzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja zwraca przede wszystkim uwagę na wciąż aktualną dyskusję o inkluzji edukacyjnej dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Jest próbą odpowiedzi na wszystkie pojawiające się w ostatnim czasie pytania dotyczące opisywanej kwestii, a także przedstawia wyniki najnowszych badań naukowych z zakresu neurobiologii, zaburzeń behawioralnych, prawa społecznego oraz organizacji uczenia się w szkołach integracyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki regularnemu wykonywaniu opisanych ćwiczeń można wyeliminować ryzyko bólów kręgosłupa. Na początku autorzy omawiają zasady wykonywania ćwiczeń, wskazują, kiedy nie należy samodzielnie podejmować decyzji o rozpoczęciu takiej formy leczenia. W przystępny sposób wyjaśniają najważniejsze pojęcia, jak stabilizacja, centralizacja i peryferalizacja bólu. Książka jest napisana tak, by mógł z niej skorzystać każdy. Jej zaletami są: jasne wyjaśnienie najczęstszej przyczyny bólu: niewłaściwej postawy, oraz ćwiczenia zaprezentowanie w dwóch formach: ilustracji i krótkiego opisu. Na końcu znajduje się kieszonkowy skrót ćwiczeń ľ przydatny na przykład w podróży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki regularnemu wykonywaniu opisanych ćwiczeń można wyeliminować ryzyko bólów kręgosłupa. Na początku autorzy omawiają zasady wykonywania ćwiczeń, wskazują, kiedy nie należy samodzielnie podejmować decyzji o rozpoczęciu takiej formy leczenia. W przystępny sposób wyjaśniają najważniejsze pojęcia, jak stabilizacja, centralizacja i peryferalizacja bólu. Książka jest napisana tak, by mógł z niej skorzystać każdy. Jej zaletami są: jasne wyjaśnienie najczęstszej przyczyny bólu: niewłaściwej postawy, oraz ćwiczenia zaprezentowanie w dwóch formach: ilustracji i krótkiego opisu. Na końcu znajduje się kieszonkowy skrót ćwiczeń ľ przydatny na przykład w podróży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3 Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 61
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Zabawa to jeden z najwspanialszych sposobów, żeby się czegoś nauczyć - również dla dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami integracji sensorycznej. Ruch ciała oraz interakcja z otoczeniem poprawiają umiejętności motoryczne, językowe i społeczne. Jednak rodzice, nauczyciele i inni bliscy dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu często stają przed wyzwaniem : jak sprawić, żeby malec naprawdę zaangażował się w zabawę? Autorka podpowiada, jakie rodzaje aktywności sprzyjają rozwojowi dzieci i jak można się uczyć, świetnie przy tym bawiąc. [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Filia nr 7 Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera wiele opisów wesołych i niedrogich zabaw sensorycznych, które można szybko przygotować i po których można szybko posprzątać w domu lub w ośrodku. W każdym rozdziale przedstawiono ćwiczenia oparte na danej potrzebie sensorycznej. Do przeprowadzenia wszystkich wystarczą zwykłe domowe przedmioty. Załączone są także rozszerzenia, które mają na celu utrzymanie zainteresowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Tematem niniejszej książki jest jąkanie – widziane inaczej, w ujęciu systemowym. Jest to spojrzenie oparte na wynikach badań, w tym własnych, oraz wieloletnim doświadczeniu w prowadzeniu terapii skoncentrowanej na problemie osoby jąkającej się. Skupiono się na przyczynach jąkania oraz ukazano je w kontekście innych zaburzeń. Omówiono wyniki eksperymentów zmierzających do zmiany postaw wobec osób jąkających się i ich terapii. W książce podano różne metody rozwiązywania problemów dzieci i młodzieży jąkającej się oraz ich otoczenia szkolnego i rodzinnego. Przedstawiono warunki i determinanty prowadzenia efektywnej terapii, opartej na połączeniu treningu płynnego mówienia, psychoterapii i socjoterapii. Wyróżniona w podtytule monografii metoda Tarkowskiego została przedstawiona w sposób wyjątkowy. Ukazano bowiem przebieg i dynamikę procesu terapeutycznego, którego fundamentem jest dialog. Opis zawiera liczne przykłady rozmów z pacjentami. Mam ogromny szacunek dla Zbigniewa Tarkowskiego i Agnieszki Okrasińskiej, którzy zdecydowali się na ujawnienie swojego warsztatu pracy, dzięki czemu możemy być biernymi uczestnikami zaprezentowanych oddziaływań terapeutycznych”. Z recenzji prof. dra hab. Jacka J. Błeszyńskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej